nytt hiss och diss;












Nybyggnaden i skolan:
så jävla fräscht och snyggt är det men vi får ju vara kvar i barackerna som vi redan har varit i ett halv år då ska man palla ett halv år till dårå, önska mig lycka till ;)

snön:
haha ja man kan ju undra varför just snön blir hissad, men det är inte snön utan att den smälter bort och det blir ett steg närmare våren och sen sommarn så skönt och jag vet att ni håller med mig?

I håliga jeans:
så jävla snyggt vill  bara ha fler och fler, passar precis till allting och ser perfekt ut på alla (nästan) haha nerå jag va lite för taskig där men dom är iallafall sjukt snygga!




elviras stationära dator:
så jävla seeeg och den laggar sönder varje gång man ska lägga in bild haha jag får hets haha usch...

alla låtar finns inte på spotify:
finns inte alla låtar man önskar sig men dom flesta finns ju right?;)

att skolan har börjat: i hate it önskar sig mera lov så jävla skönt var det sen nu när skolan börjat allt stress och skit läxor plugga och ja träningar ingen fritid kvar då!












Kommentarer
Postat av: Anonym

wannabe kissie hora?

2010-02-07 @ 11:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0