örebro med klassen i morgon...

tjatja!

jag har inte uppdaterat men jag har inte orkat men jag taggar stort i morgon ska till örebro med klassen blir först att blowla haha och sen så dra runt på stan ganska länge måste köpa myckeeet ska jag säga haha.Men det skulle typ bli nån jävla snöstorm så får se hur det blir med det men det blir säkert bra får väl bo i en affär om det är så dåligt!
jag elvira,olivia och ida kommer ha skit kul ingen kan ändra på det.Hänt massor av saker idag i skolan som jag inte vill prata om eller ta upp men känns ganska jobbigt just nu men det är bara och gilla läget finns inte så mycket mer att göra i det här läget.Ne nu ska jag sluta och vara emo och deppa för jag taggar i morgon STORT somsagt
det som behöver köpas är:

*Ny BH
*tröjor
*thights/byxor
*smink
*och massor mer!

nu ska jag kolla kläder tills i morgon och sen sitta vid datorn tror jag uppdaterar mer senare
hålll ut,jag kommer ha lite upp och ner med bloggen men den är i gång i allafall;)
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0