sara och olivia här inatt....

tjatjaaa

i går efter uppdateringen så satt jag vid datan och tänkte på filmen hela tiden (inte en rekomenderad film om man blir rädd lätt) ja skulle sova vid 2 - 3 men jag somna vid 4 kunde inte sova men det va inte pågrund av filmen hade bara svårt att sova hade så mycket att tänka på.
vaknade vid 12:30 tror jag va väldigt trött så sov länge det blev inte elvira idag för att hon skulle till västerås så det blir olivia och sara nudå dom sover ju här vi ska dra till kumla och köpa lite stuff tills ikväll det blir väl data och så tror jag i morgon ska vi kanske träffa emil och ogge får se hur det blir
uppdaterar senare,puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0