träning kl 20:00!

hejsan!

idag har jag gjort hmmm inget förutom att sitta vid datan och kolla på tv (om det äns räknas som att göra nått) iallafall senare idag blir det träning kl 20:00 till 21:30 då blir det hem och duscha och sen sängen tror jag känner mig skit trött men alltid bra att bränna bort lite fett efter lov det är ju då man känner sig som tjockast. i allafall har ju då läst lite bloggar och så nu och snart blir det att gå upp ta på mig träningskläder och sen fixa kläder tills skolan i morgon kommer och berätta vad det blir för kläder i morgon på morgonen eller senare idag får se om jag orkar blogga efter träningen!. börjar vid kl 09:10 i morgon tror jag ja vad kan man göra bara att gilla läget va?;) men lixom innan man vet ordet av så är det lov igen right? nu ska jag hissa och dissa och sen fixa kläder
ses senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0