tv nurååå.....

hejsvejs!

nu är jag hemma från elvira fast det va ganska länge sen men iallafall har inte hunnit att uppdatera (orkat) men jag har suttit vid datan ätit ja typ det,ja nu kollar jag på tv finns inte så mycket annat att göra jue.
i morgon ska jag träffa olivia och träna jaa jag tränar mycket just nu det är ju fotboll lixom mitt shema på veckan är typ nått sånt här:



ja den ser vanligtvis ut så här så ni kan ju tänka er vad mycket jag måste träna läxor och vara hemma på dagarna,men jag ska inte klaga för mycket jag har faktiskt ganska mycket fritid kvar om ja inte hade hat nån fritid kvar hade jag inte haft tid att vara med elvira olivia och sara right?
haha ne nu ska jag kolla klart på tv och sen ska jag upp duscha håret och fixa kläder tills i morgon!
pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0