vet inte varför jag inte har uppdaterat....

hejhej

har inte uppdaterat och jag vet inte varför har väl inte orkat eller nått?.Iallafall olivia här just nu hon sov hos mig innan det åkte vi fram och tillbax i bil hela tiden kan jag säga först så åkte vi från skolan till olivia där va vi till 17:50 då skulle vi åka bil till lindhult för hon skulle rida och sen åkte vi hem och hon duscha efter det så åkte vi till kumla och köpte godis och pizza haha LITE tjockt jag vet!.ja det va typ det sen åkte vi hem till mig och åt och sen satt vi vid datan och jag somnade men vaknade igen haha jag va skit trött.Idag ska jag nog sova hos olivia för att hennes föräldrar är inte hemma dom skulle bort nån stans lyssnade inte så noga.Ne nu ska jag sitta vid datan och sen fixa mig har lust att åka nån stans idag får se hur det blir med det dåe:)
pusssssssssssss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0