saknar min elvira

tjafan!
sitter i mitt rum har precis duschat och dunkar musik!:).idag kom olivia hem,känns som evigheteer sen jag trräffade henne.måste cykla dit idag och vara lite social♥.har sovit hos sara hela helgen,vi har hittat på masssor av grejjor det va skit kul iallafall men skönt att sova hemma idag iallafall om jag inte kommer sova hos olivia skulle inte förvåna mig.nu ska jag nog fixa mig,äta och sen hitta på nåt tror jag.
pusstja!


elvirasuljicicälskling:
jag saknar dig,det va ett tag sen vi träffades och när vi sa nu och föralltid då mena jag det.Men vi har glidit isär och har inte tid för varandra.men på sommarlovet SKA vi träffas och det lovar jag dig!.jag älskar dig♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0