utmanad av fridisen!

Såhär går det till:
- De som blir utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själv i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja 6 nya bloggare och gör en lista med deras namn. Efter det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

6 sanningar om mig

1. jag kan bli depp när jag inte har nån att vara med,inte kul!

2. jag sjunger i duschen,(A)

3. jag hatar rykten!

4. jag får panik när jag tänker på att sommarlovet är slut snart och jag har inte solat så mycket.

5. jag saknar mig och elvira

6. jag försöker alltid få folk glada när dom är depp.

felicia
sara
moa
michaela
agnes
frida (fast hon redan gjort,hihi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0