nya bilder med olli!

hejj!

har precis laddat in massor av bilder på mig och olli,fan va kul vi har haft.Och så klart så har vi spillt ut ett glas som vanligt haha.Men vi är verkligen inte seriösa på nån bild så tro inte att vi är värsta hor*rna haha.
men vi har iallafall haft skit kul.I morgon är det uppvisning med dansen,kommer inte orka dansa hela men men.Åker kl halv 5 ungefär tror jag.blir upp och fixa håret i morgon då.
här kommer bilderna:



solade benen i mitt solarium hemma.



haha,inte seriös..





nu orkar jag inte lägga upp mer,så det vart inte dom värsta bilderna-och dom tror jag ni inte ens vill se haha.






Kommentarer
Postat av: Elvira suljicic

prostituerade??

2010-05-14 @ 21:41:02
URL: http://elvirasuljicic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0