dagens citat:

sara: jag hatar alla killar,ska strypa dom allihopa!
Hanna: mhhh okejjj!
sara: förutom min pappa,för han ger mig pengar;)
-
heeeiiiiii,
kom precis in,efter att ha haft en jävla kväll asså!allt började med att sara kom till mig kort därefter kom frida och olivia dom skulle vara hos mig tills ogge va klar med träningen,efter ett tag gick vi till svängen där sara skulle äta det slutade med att olivia köpte en pizza och jag tog lite tuggor av båda...Efter det så gick vi till fontänen för vi skulle möta upp filla och amanda och då försvann olivia och frida,hihi så vi gick med dom till wille...När vi va där sen så kom emil dit,och sen bärde det av till amanda och jag måste bara säga FYFAAAAN vilket fint hus!!!!!!!!!!!<3 anyway efter vi hade vart ett tag där så gick vi till IP där dom andra gick och jag och sara gick hem!
det är nog det ända...Efter spräckta byxor m.m så överlevde vi iaf haha!
herrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0