godmorgon fast..

jag har inte vaknat nyss så bli inte oroliga,har duschat och ätit tacopaj sett lite på 16 and pregnent (heter det så?) och sen så har jag bytt navelpiercing...Vart ganska så nöjd men ska köpa en ny.Den som jag stoppa i nu har jag haft i örat jag har ju såklart gjort rent den ordentligt.
-
Idag har vi planerat in att äta pizza och sen kanske träffa Martin och Emil...trevligt trevligt.Igår så hade jag och olivia en mys kväll med chips,choklade och cola light.Va ovanligt gott eftersom jag inte har ätit nåt på hela veckan.ska fortsätta  så här hela tiden varje vecka...känns faktiskt bra!



bilden är inte så jätte bra men det får ni leva med;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0