heeiiii

sitter just nu i köket och pluggar engelska för fullt! vi har prov på fredag..och det kommer säkert gå bra jag menar har inge svårt med engelska eller nåt men vill vara säker på att jag kan allt osv.Senare blir det dans och sen hem och kolla på bonde söker fru duscha och sen fixa saker tills i morgon...måste gå till maxi också.För vi ska till gustavsvik (första gången för mig) jag vet inte om jag kommer sola solarium också men bada ska jag göra...
-
Igår kväll åkte jag till ´marieberg och såå,köpte bara ett vitt bas linne hitta inga skor eller halsduk och vantar:( så det vart bara det,efter så åkte vi och hämtade upp ida och sen så åkte vi och tog en 25 minutare på solariumet i hällabrottet,trevlig va det iallafall vi pratade om allt som händer och har hänt! Nu ska jag forsätta plugga!
bye!

jag kan inte göra annat än att säga förlåt,det va inte så stort som det har blivit...tyckte ändå det va onödigt att säga allt det du sa,men jag orkar verkligen inte bråka med någon eller va ovänn med någon,det funkar inte för mig jag mår bara dåligt av att ha en ovänn osv jag får jätte dåligt samvete.Så glöm bara och gå vidare man mår inte bra av att tänka på saker i evigheter tro mig jag vet! jag har alltid funnits för dig och det vet du...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0