jag är sjuk och...

fick sån j*vla lust att blogga...vet inte varför men aja va iaf hemma idag ifrån skolan, är jätte förskyld osv... Och jag gjorde en skit dum sak igår jag skulle byta navelsmycke och såg att det kom ut nåt slags var så jag tryckte lite och då började det komma upp skin innifrån naveln det som hade läkt..visste inte vad jag skulle göra så jag stoppa in läkpiercingen igen och nu är det lite rött och så men hoppas det blir bra iallafall har ju inget ont eller så men det är lite stelt och svårt att röra på den..men tror det röda är ifrån att jag tryckte och höll på igår..men får se hur det blir ska iaf tvätta det jätte noga varje dag.Jag har nog tvättat det 5 ggr idag minst! vill verkligen ha kvar den..




// jag får lätt att folk tycker jag är dålig, tråkig osv fast dom inte tycker det, vad är det för fel på mig?
är det min dåliga självkänsla?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0