plugg på so:n

tjooooo,
har precis duschat och sitter bara med en stor tröja för tillfället.skola idag...Började med att jag vaknade vid 07;30 började klockan nio,eller aa vi skulle kolla på bio i folkan då så jag gjorde mig iordning och sen så kom olivia då drog vi till maxi och sen till bion efter den åkte vi buss till skolan och gjorde lite busiga saker! hihi...anyway och sen så följde sara med mig hem för att vi hade privatlektion med james idag,vi åt lite och sen har jag tränat på provet i morgon...ska plugga mer snart tänkte bara göra ett inlägg först för massa folk klagar på att jag inte uppdaterar,men ni måste fatta att jag har andra saker i livet än bara bloggen,t.ex skolan,dans och sen så orkar man bara inte ibland men jag ska bli bättre på att blogga!
-
imorgon är det fredag och då är alla prov klara nästan,bara engelska prov på tisdag...blir aldrig lungt!kommer antagligen vara med sara i helgen...då ska vi ju träffa lite folkish!



video ifrån i tisdags,vi gör lite busiga saker! har också märkt att alla skrattar hela tiden
i bakgrunden undra varför?;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0