hihi

hellooooooo
sitter just nu inne på mitt stökiga rum som förövrigt ska städas snart.vaknade kl 12;00 idag sen så åkte jag och tränade när jag kom hem så tog jag en powernap på ungefär 2tim skönt som fan eftersom jag va väldigt trött.efter det så åt jag sen tog jag en snabb dusch och åkte till oliver.
-
NU är jag iallafall hemma och ska snart städa rummet och ta mig nåt att äta.Prao imorgon ska proaoa hos 2-3 i kumlaby kulkul iaf skönt att slippa allting i skolan och slippa allt folk.
ses snart! *pusspuss*
det värsta är att du inte "orkar" bryr dig...
och btw bättre med bloggen än bakom ryggen (har jag inte rätt?)



Kommentarer
Postat av: olivia

assså sluta leta uppmärksamhet och skriva på bloggen -.-

2010-10-25 @ 17:40:19
URL: http://oliviaagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0