Åland

Hejsan!
om ni undrar vart ja har varit dom här två dagarna jag inte har bloggat, så har jag varit på Cinderella, en färja alltså åkte till åland..med Mamma,Pappa kajsa och hennes kille.Det va ganska chill men fanns inte så mycket att göra! så idag satt jag på en buss hem ifrån stockholm..och när jag kom hem så kom Frida hit, då drog vi till Sean där Chala med flera va..nu ska jag snacka lite med Elvira som jag saknar enormt mycket! sen så ska jag lägga mig och sova, vi hörs i morgon.


Lite bilder ifrån resan...

// Det du inte vet om dig själv, vet alla andra...kumlas motto?




Kommentarer
Postat av: sara eriksson

''det du inte vet om dig själv, vet alla andra'', jag som kommit på!

2011-07-06 @ 11:29:23
URL: http://ssarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0