PROACTIV

hhelloo, har precis ätit en mandarin och ska gå och ta bort sminket ordentligt, även skrubba hela ansiktet.Och sen så ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik.Har förresten beställt proactiv idag ni har kanske sett reklamerna? annars kan ni läsa om det HÄR.För er som känner mig så har min hy blivit värre på senaste tiden, jag har fått många finnar och hyn är allmänt oren.Jag har ju andvänt neutrogena det har funkat lite på mig men inte helt.Så jag har beställt ett start paket i den får man:
-
*En mild oljefri tvättkräm som Innehåller små skrubbkorn som varsamt avlägsnar döda hudceller och lyfter fram en strålande fräsch hy.Bakteriehämmande, tar bort döda hudceller och rengör porerna på djupet.
-
*En mild, alkoholfri toner som avlägsnar döda hudceller och återställer hudens lyster. Tar bort överflödig olja och dämpar glansig hy.Är berikad med naturliga växtextrakt som lenar och mjukgör. Nu även med salicylsyra som effektivt bekämpar oren hy.
-
*En lättflytande lotion för dagen och natten. Tar bort befintliga finnar och motverkar effektivt nya finnar och pormaskar.förhindrar att nya problem uppstår. Särskilt framtagen för att hålla hyn i skick 24 timmar om dygnet.
-

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0