bloggtorka!

hejsan svejsan!
jag har haft bloggtorka kan jag säga men jag har inget att skriva om,vem vill veta vad jag gör i skolan och vad jag ska göra lixom?

aja,idag blir det olivia.Har precis duschat efter att ha vart i nya lägenheten och städat alla jävla 31 skåp i köket,och det va inte rent kan jag säga,usch!.nu är jag klar och väntar på att olivia ska säga hur vi ska göra om jag ska komma till henne eller om hon ska komma till mig,aja får väl ringa henne nu.Har mätt lite och så till mitt rum som är MYCKET mindre än det jag har nu, jag får inte plats med min dubbelsäng eller nått så jag måste ha en vanlig:(.Men det får jag ta,flyttar till kumla iallafall.Ne nu ska jag ringa olivia som sagt uppdaterar kanske ikväll eller nått?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0