sara och olivia idag..

tjatja
kom precis hem från sara har varit där med olivia.Träffade marcus,matte och martin lite där och sen va vi väl hemma hos henne.Iallfall jag hostar typ hela tiden skit jobbigt så jag ''knarkar'' host medicin och så.Då blir det väl lite bättre.Och juste har fixat naglar idag också... vart faktiskt bra.I morgon måste jag upp ganska tidigt för vi har ju visning måste fixa det sista på  mitt rum och så.och sen måste jag hem till farmor och farfar och fira hans födelsedag han blir 88 tror jag?nått sånt.Jag som hade tänkt och åka till örebro med sara och olivia.Kanske hinner iallafall.aja får se hur det blir.
p.s klaga INTE på min stora hand!

mina naglar:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl inte fixat naglarna? man ser ju att det är lösnaglar från typ maxi eller h&m. pinsssaaamt!

2010-04-08 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0