fix

tjenare,
uppdaterade aldrig igår,eller jo ja gästbloggade på olivias blogg så det är ju bara och kolla där
har varken tid eller lust att skriva nu.
Nu ska jag fixa mig till kusinens kalas sen blire frida och sara i största hugg.
om det går som planerat,har i och för sig inte sagt att jag ska på kusins kalas för min mobil har
dött va helt död hela kvällen igår,så har inte tagit några bilder heller.
men olivia tog några när vi va i fylsta efter spelningen och sådär.
nee nu måste jag sätta igång och fixa håret.
pussstjja!♥



en gammal bild på mig och elvira,saknar dig bby!♥



Kommentarer
Postat av: elvira

oj men där är ju jag så snygg så.saknar dig med hanni<3

2010-08-12 @ 22:39:09
URL: http://elvirasuljicic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0