fridisen är världens bästa mamma♥

Kommer till rubriken snart:
idag vaknade jag upp med frida hos sara,vi drog typ hem till mig på en gång när vi vaknade och åt frukost,
sen så träffade vi anthony och company.Drog till statoil och sen va det dags att hämta olli hemma hos henne,
efter det hämtade vi pengar hemma hos mig och åt pizza.efter det träffade vi anthony och co igen.
dom drog och då åkte vi till viktor och kollade film med addi boii,
Efter ett tag vid 01;00 åkte vi hem till mig finally.
nu sitter vi och dricker soda streeaaammmmm<3<3<3

och till rubriken:
HAHA,när frida och jag hade ätit frukost gick vi till maxi och köpte tandborste + trosor till
henne tog dom billigaste utan att kolla,sen nu när vi kom hem frågade jag vad det stog
och då stog det ''världens bästa mamma''
hahhahahha,gud va vi skrattade, ♥ på dageeeen!



jag och fridisen!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0