helt jävla crazy

tjo,
har precis duschat och nu sitter ja och äter natur godis♥,sov hos Frida med Filla och Olivia igår.
Talangen va ju guld,kom hem vid 1;00 tror ja då hämta vi datan hos Filla,snackade lite med
katten jansson och sen gick vi hem till Fridisen.somnade vid 4;00 känns bra när det är
skola i morgon och så.Men aja får försöka somna tidigt idag så jag orkar gå upp vid halv 7
fan,har typ sovit till halv 2 varje dag.Och sovit över med olivia mer än halva
sommarlovet.Det har vart bästa sommarlovet hittils säger jag bara!
jag har lärt mig:

kompisar går före killar;
bli aldrig ovän med en kompis för att få din kille.

släpp killen, om han dissar dig för någon annan:
Försök aldrig att få tillbax en kille om han dissat dig för
någon annan.

Va aldrig uppe längre än till 6 på morgonen:
Ja,om man säger så här.
man ska inte vara uppe till 8 på morgonen.

släng aldrig ''saker'' ute i skogen brevid huset:
Ja,dom hittas bara och sen är det kört.

ät inte för mycket pizza:
ja fråga mig och olivia hur mycket pizza
vi har ätit det här sommarlovet.
sammanfatting:
sommarlovet har vart helt jälva crazy.
men så fucking kul.
Bara trist att det är över det ända som är kvar är minnen av allt
jävla bra,galna och dåliga saker som har hänt och gjorts.
Ångrar endel saker men det blir inte bättre av att ångra Right?
Här kommer några sommar minnen♥

minne av sommar'n 10;
Taio Cruz-dynamite
















jag och olivia i hennes sommarstuga:










jag och sara


på öland:













lite allt möjligt




























kvällen innan va den bästa kvällen på hela sommaren!♥

























jag har mycket mer bilder,men orkar inte lägga upp fler.
skola i morgon,SUUUUUUUUUG!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0