skala potäter

hejj
har precis skalat potäter med olivia.Blir grillat ikväll,börjar bli hungrig faktiskt.
Idag vaknade jag och olivia vid 13;30 tror jag,då gick vi upp åt lite och sen
fixade vi oss och åkte till media markt och elgiganten gissa vad jag köpte?
en ny sladd till datan,ja den dog ju igår och sen funkade inte laddaren.Så hade ingen data
på hela kvällen typ,men vi träffade bara viktor i typ en kvart på natten och sen så gjorde vi inte så mycket mer.
Köpte också en ''kylargrejj'' till datan för den blir så jävla varm och stänger av sig själv!
senare vet jag inte vad vi ska göra,drar nog till maxi senare och köper något hihihhiihhi




mee today!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0