träningsvärk

hello
jag har fan inte uppdaterat mycket.Men jag tog en liten paus det får ni leva med.
efter lördagen som vi ''lana'' så va jag hemma hos olivia med filla och frida lite.
sen på kvällen åkte jag hem och duschade och lite sånt.
Och sen va det skola,va ute och sprang igår också.
kändes väldigt bra och springa har ju inte rört på
mig nåt på hela sommarlovet så det va väl nödvändigt.
Har lite träningsvärk med det behövde jag hihi.
Idag så va det skola somvanligt sen efter skolan så
åkte jag hem till olivia och va där tills typ 18;00 sen cykla
jag hem och senare ska jag dra till maxi och köpa lite
stuff tills i morgon för då är det någon ''pröva på dag''
i skolan vialund och skogstorp kommer dit också.
KUL KUL,fast näeh!
jag uppdaterar lite senare♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0