HEJSANSVEJSAN!

vaknade vid 12,00 idag och då åkte vi till marieberg, där köpte jag ett par jeansthights och smink...behövdes verkligen eftersom att mitt är helt slut! Jag ska dock gå och köpa en ögonbryns penna på maxi för glömde och köpa det.Vi ska nog till Linus där chala är.
-
Igår så va vi med Emil och när vi va där sa sara att vi skulle ut och träffa chrille,och när vi kom ut stog ogge och chala där och innan vi åkte till Emil hade vi vart med ogge hemma hos mig och ätit kebab.Iallafall då pratade vi med chala och ogge as länge slängde oss i snön och grejjor,haha det va iallafall kul, sen så åkte vi traktor hem med chrille..
GULD KVÄLL! Nu ska vi väl se hur vi kommer till Linus osv, hejdåååååå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0