tog endel som va redan haha

1. Tre namn jag lyssnar till: hanna,hanni och dregelhanna
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mina ögon....
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mina höfter!
4. Detta är jag rädd för: Förlora alla
5. Tre saker jag vill ha varje dag: pengar,datan och kompisaaaar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sluta äta godis,och dricka cola haha
7. Detta tycker jag om att göra: dansa , fotboll och vara med olivia haha
8. Detta vill jag göra just nu: träffa olivia
9. Bästa känslan: skratt och kärlek
10. Värsta känslan:  att vara ensam
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: myyyys
12. Är jag kär just nu: nej

13. Jag vill gifta mig: ja det tror jag
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:leva livet och resa till newyork
15. Min käraste ägodel: olivia och elvira<3
16. Något jag vill ha: kärlek
17. Detta har jag på mig just nu:  underkläder, svarta tights, svart linne,grå tröja
18. Favoritkläder: mjukis
19. Favoritdjur: min hund <3<3
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: haha jag vet inte
21. Favoritlåt just nu: calling out-lazee
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: det måste nog vara eng som är tråkigast och NO roligast haha nej jag vet inte roligaste
23. Stjärntecken: kräftan
24. En bok jag älskar: vet inte
25. En film jag älskar: 14 suger
26. Tv-program jag gillar: kommer inte på nått haha
27. Favoritdoft: christina agulera
28. Detta äter jag gärna: kladdkaka med grädde
29. Dricker helst: cola
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand och newyork
32. Färg på mina ögon: blåa
33. Min längd: 167
34. Jag tror på: spöken
35. Jag spelar: cs
36. Person(er) jag beundrar: olivia  och elvira
37. Så här bor jag:  radhus i hällabrottet
38. Antal döda krukväxter i hemmet: jadu ?
39. Det här tänder mig:?
40. Det här gör mig avtänd: fisar & allt annat snusk!
41. Favoritfärg: vet nt
42. Favoritcitat: ?
43. En hemlighet jag vet: haha hemligt ju
44. Bästa present jag fått: olivia och elvira
45. Senast köpta skiva: ööööööh venneh
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: facet
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: magen och höfterna
48. Udda förmåga/egenskap: vad betyder det?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: fågel
50. Vad lyssnar du på just nu? calling out
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? varit med elvira
52. Var är dina föräldrar födda? Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?  jadu jag veet inte
54. Vilken är din favoritrestaurang? humm?
55. När badade du i en pool senast? i sommras någongång
56. Har du varit med i någon skolpjäs? ja
57. Hur många barn vill du ha? 1,2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? vilket val?
60. Vad har du för TV-kanaler? massa :o
61.har du åkt moped någon gång? jaa
62. Har du busringt någon gång? hihi jaa många gånger
63. Har du fått felparkeringsböter? nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? jag vill testa :ooo
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand
66. Har du en egen trädgård? nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? vet inte
68. Kan du alla orden i nationalsången? nej faktiskt nt
69. Badkar eller duschkabin? dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? vet inte
71. Favoritpizza? capricosa
72. Chips eller popcorn? chips ofc popcorn är äckligt
73. Vilken färg på läppstift använder du? rosa
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nae
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?  nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med? elvira,olivia
78. Favoritchoklad? marabou
79. När röstade du senast? ???
80. När åt du en hemodlad tomat sist? somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? jaaaaaaaaaaa
82. Är du bra på matlagning? ofc
83. Klarar du att tanka själv? har aldrig testat
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? nope
85. Pepsi eller Coca Cola? cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? neee
87. Vad är det du senaste handlade? kläder
88. Har du kräkts offentligt? vet inte
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? aah det gör jag
91. Har du ringt något betalnummer?  betalnummer?
92. Kan man vara vän med sitt ex? jja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? minns nt :o
94. Hade du mycket hår som liten bebis? tror nt de
95.Vad har du för telefonsvarare/mobilsvar? sara och olivia pratar
96. Vad har du i din väska?det mesta typ
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? smsar
98. Vad har du att vara tacksam för? mina snälla föräldrar som fixar allt<3
99. Var hittade du den här listan? www.ssare.blogg.se
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: olivia,elvira och sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0