hade bara lust att blogga....

hejj

jag fick lust att blogga nu,så jag skriver lite för första gången på längeeeeeeeeeeee:O.Ja idag åkte jag BUSS till skolan vid 07:50 och va i skolan till 14:50 åkte buss hem då,ja det blir ju buss för mig nu när jag är hemma själv i en vecka med syster.Idag ska jag dansa,och så.Känner mig ganska tjock nu när jag har slutat på fotbollen men det va inte kul i det nya laget så.Ja och i skolan har vi ganska mycket också,en uppsats som måste göras åh jag orkar inte men jag vet i allafall vad jag ska skriva nu tror jag men jag måste googla och hålla på.oojj nu måste jag äta uppdaterar snart!
BRB

ja det blir ju sån här mat nu när man är hemma själv:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0