olivia 2 dagar och det blir 1 till

hejjjjjj

sitter hemma hos mig med lockigt hår och hela skiten,har precis cyklat ifrån kumla till mig.
varit hemma hos anton med chala,oscar,emil och med olivia och sara ofc...
sov hos olivia igår och hon sover hos mig idag och i morgon blir det hem till olivia för hon är hemma själv blir väl att träffa dom igen tror jag väl.Ja har inte gjort så mycket sen jag uppdatera sist har inte orkat seriöst,blivit några vändor till örebro (bio) och sådär.Jag måste skriva på min uppsats som ska vara klar efter lovet har kommit ganska långt på den nu,måste typ skriva en sida och några rader till tror jag annars blir det nog för lite ;O jag vet inte men jag orkar inte tänka på det nu.
uppdaterar snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0