örebro idag

hejj

jag uppdatera inte igår som ni kanske märkte men jag skriver nu sitället.Efter skolan åkte vi buss hem till olivia hon packa och sen skjutsa hennes mamma oss till mig,när vi kom hem skulle vi se om internet funka på hennes data och så men det gjorde inte det först men sen funka det iallafall.Sen så åkte syrran och köpte pizza åt oss då åt vi och sen satt vi och körde cs till 3 på natten sen så somna vi och vaknade kl 13:00 och då åt vi frukost.Nu kollar vi på tv och så.Idag blir det nog in till örebro gå runt och sen kolla bio (avatar) taggar gratis biobiljett också.Vi ska bara se om olivias mamma kan hämta oss.Nu ska jag nog duscha och göra mig i ordning pusss♥

P.s jag har skaffat nytt löshår nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0