sara och olivia här!

HEJJJ
har precis vart hos emil med olivian och sara och varit social träffade martin och jeppe där på slutet hihi och  va ju och åt pizza innan det,olivia och sara ska sova här har precis fixat naglarna satt på saker och manikyr skit bra vart det!vi ska väl snacka,sitta vid datan och så.jag kom på en sak Har cyklat jävligt mycket på det här lovet,känner mig väldigt duktig.vet inte vad jag ska skriva,så uppdaterar senare!

tycker ni jag ska ta hål i läppen?
och isåfall vad är snyggt?





Kommentarer
Postat av: Sandra

Får du ta då? :)



isf i överläppen :D

2010-03-31 @ 12:59:33
Postat av: suljicicelvira.devote.se

INGET!du ska inte ha nån fjortisprick!(K)

2010-04-01 @ 02:42:13
URL: http://suljicicelvira.devote.se
Postat av: Anonym

Svar till Elvira:



är det bara för att du själv inte får ta eller? :P

2010-04-02 @ 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0