chill dag...

tjooooo....
jág tänkte faktiskt uppdatera i skolan men naturliktvis så lagga mobilen så jag sket i det.Har vart en riktig chill dag idag,vi har inte några läxor tillls i morgon så jag tog det lungt fast vi har ju prov på nästa onsdag fysik och sen så har vi so prov på nästa fredag.Så jag tar hem fysiken i morgon och pluggar lite på söndag.nu ska jag kollar på 2 och en halv män,så jävla bäst! och i morgon är det fredag..blir antagligen olli bästavän:)
-
skolan idag va rätt så chill,fat jag lämnade in musiken..hoppas det blir MVG! Åkte buss dit och hem har blivit värsta bussnörden nu när det är vinter men whatever det är skönt att åka buss till skolan och jag kommer ju i tid då right?;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0