japp...

dålig uppdatering somfan eller hur olivia? och det säger jag förlåt för men back to my life..som är allmänt tråkigt.Har pecis gjort klart Musik läxan,jag skrev om Eminen,albumet recovery ni vet? vet inte vilket betyg jag kommer få men jag hoppas på MVG ju!;) Snart ska jag äta och sen så ska jag åka och träna så jävla taggad hoppas det blir styrka.Jag har förresten påbörjat ett nytt liv:

* jag FÅR inte äta godis/chips på vardagar..
* på helger får jag bara äta en skål med chips inge mer.
* Äter fresh delite (stavning) till frukost och mellanmål
* och tränar som jag brukar

andledningen till detta är att jag känner att jag vill leva mitt liv på ett bättre sätt inte äta godis osv varje dag.Och så vill jag få bort lite mage också.Jag gör dessutom situps varje kväll... Nu kommer datan stängas av snart för batteritet dör men aja ses senare ikväll!
har förresten klippt mitt hår och plattar det inte lika
mycket längre...ska ta tag i mitt liv och ta hand om mig själv mer!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0