marieberg köpcentrum...

heiiiii,
har precis plockat undan lite kläder på mitt rum och snart ska jag till maxi med syster och köpa choklad MIMS! har iallafall vart på marieberg idag,det vart inte så mycket smycken osv men jag hann inte mamma skulle bort på något så han bara köpa lite tröjor,jeans och en BH som är väldigt behövligt har nästan bara en som jag kan ha!
-
I morgon är det skola igen vilket innebär prov,engelska provet vart flyttat till fredag vilket känns jäkligt skönt...då hinner jag med bloggen mer osv.

allt jag köpt idag:



BH ginatricot 99:-



randiga tröjan va på rea så jag slog till 125:-



svart tröja som va lite söt hihi 179:-





jeans ginatricot 399:-





svart tröja med spets på armarna 179:-
ville igentligen ha lite armband,ringar,och en halsduk + vantar men vi hann aldrig :(
så får åka in någon dag i veckan med olivia? eller någon! heiidooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0