nu drar vi oss till...

Oliver,sen så kommer väl Anton dit också.Oliver hämtar upp oss snart för att han har vart på någon körskola,vi orkar inte åka moppe fett kallt så vi tar bil både dit och hem...hihi.Vet inte vad som händer där blir väl att umgås bara somvanligt.
-
Nu är jag iaf klar,vi åt lite tacos och sen så mös jag med Sotis LOVEU! Har käkat lite godis också jag vet att jag äter godis och sånt hela tiden men aja thats my life i dont care,jag vill ju få tjockare lår såååååå påtal om tjockare lår någon som vet hur man får tjockare lår + rumpa????? tell me i såfall...
utan löshår med fridas tröja,NU KÖR VI!
vet inte hur man gör med webcam intsällningarna dom är cp..så det vart så här!



Kommentarer
Postat av: boii

Äter och tränar :-)

2010-11-02 @ 23:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0