så mycket bättre...

kollar jag på nu...Guld äre! är hemma idag och bara chillar,är jätte trött och sen så orkar jag inte fixa mig osv.Känns ganska bra att jag kan vara hemma någon kväll och inte vara med folk 24/7.Sara åkte hem vid 4 idag och sen har det inte hänt så mycket för mig.Jag tror jag ska ta en dusch sen också raka benen osv.Och sen så ska jag bara sitta vid datan och sånt.I morgon vettefan vad som händer har lust att åka till marieberg finns endel saker som jag vill ha t.ex:
*ringar,smycken
*tröjor
*tights
*knästrumpor
och jaa sånt!Men nu ska ja kolla klart på så mycket bättre,hejdå!

minnen:


men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va gammal!!!!!!!!!!!!!!
ingen tandställing och brun osv...



när jag va på västkusten med mami och papi 2009









push up?






















långt  hår jag hade:(









//
det får räcka,men jag saknar verkligen dom här tiderna.Ingen va förändrad osv.
nu är har alla förändrats sig i personligheten..jag säger inte att jag inte är förändrad
men jag tycker det är tråkigt iaf...men aja thats life!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0