snabbt inlägg...

Har verkligen MYCKET att göra så jag gör ett snabbt inlägg...
Missade bussen idag,så jag fick gå hem i det kalla vädret det va inte såååå kul menmen.Nu ska jag gå ut igen för hunden måste ut och sen så måste jag träna på so provet på fredag och sen nåt med kemin också vet inte vad det va...USCH vad trött jag blir på skolan!anyway i morgon börjar vi nio för vi ska kolla på en bio på folkan,och som tur va så bor jag ju i kumla så slipper åka buss imorgon,som jag gör varenda dag annars!
ska snart träna också så blir nog ingen mer uppdatering idag!




 min och saras tyger,vi ska ha 3st,någon av dom till nya tävlingskläderna...
den som gissar rätt för en länkning på min blogg!;)
 det ska va;
1: ett "bas" tyg
 2: ett tyg som ger lite färg
3: ett mesh tyg ( ett nästan genomskinligt tyg)

 




Kommentarer
Postat av: sara

men sure, ta min bild utan att fråga gör det?:p



1.lack

2.det glittrigaste blåa tyget

3.det glittriga svara mesh tyget utan ''paljetter''

2010-11-17 @ 16:15:53
URL: http://ssarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0