tjeeee alla sötnosar!

vi har gjort massor av saker, vet inte vart jag ska börja. efter duschen så gick jag frida och olivia till pizzerian men på vägen dit mötte vi på ett liten kattunge som följde efter oss vart vi än gick.Den va jätte söt och efter massor av försök att få bort den slutade det med att vi satt på aramis med en katt i knäet.Efter det så gick vi till maxi och köpte klubborna såklart,sen så gick vi hem.
-
Efter ungefär 10 min hemma hos mig så skulle vi åka till oliver.När vi va vid bilen så ser vi katten??vilket är väldigt konstigt iallafall vi kallar katten tussen mohamed haha fråga inte varför.Anyway vi åkte till oliver och så kom Anton dit.Efter ett tag åkte olivia hem och då fick jag och frida skjuts av anton och oliver hem och nu är jag och frida hemma hos mig.Vi ska nog ladda ner en skräck film och äta mandariner.MIMS
Dagen har vart askul....ses senare eller i morgon!
*godnatt tills vidare*
tussen!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0