yaaaaooooo

nu sitter jag hemma hos mig med olivia och frida.Vi gick hem ifrån Emil vid kvart över 12 tror jag.Efter ett snack med polisen så fortsatte vi.Har fixat om min design lite,har ändrat bakgrundsfärg osv osv osv.Nu ska jag bara fixa i menyn och lite sånt men jag orkar verkligen inte nu.
-
Ska snart gå och lägga oss,för jag ska upp vid 10 imorgon och olivia med,jag ska åka och ha privatlektion i dansen medans olivia ska till frisören och fixa sitt hår.Då får frida va hemma hos mig själv *hihi* Efter det vet jag inte vad som händer tror att frida sover här i morgon iallafall,blir väl att vi träffar någon isåfall.Nu ska jag käka lite godis och dricka dricka tjock som jag är.Uppdaterar KANSKE innan jag går och lägger mig.Om inte;
*godnatt*
haha söta flickor som tog kort med min webcam...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0