fredag-lördag

uppdaterade aldrig igår,så nu ska jag berätta vad som hände.
vaknade ganska så tidigt och åkte till tandläkaren,
så jag slapp idrotten:D
efter skolan så GICK jag hem,och näe jag kom hem så kollade
jag på tv,och väntade på kajsa som kom hem med tamråttor.
vi har köpt det,vi hade det förut men dom va inte lika små som
dom här,och guuud va söta!!!♥
dom är bara 9veckor.
iallafall efter det så åkte jag och sara på privat lektion.
sen kom jag hem mös lite med råttan och sen duscha
jag och skulle träffa sara,men hon va med viktor så jag
va tvungen att åkte dit...
BÖHUE!!!
men nu ska jag städa mitt room och sen vänta på frida och olivia.
meeeeeen herrå!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0