fridisen idag<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

tjooo
Jag har inte uppdaterat på flera dagar,men när det är skola så hinner jag faktiskt inte...
Men nu är det helg igen och det känns jävligt skönt
Efter skolan så kom fridisen dit och sen så åkte vi hem till mig och typ fixade oss lite.
Sen så drog vi ut på moppisen och träffade Hedi,men vi dissade honom
och åkte runt lite istället.
Åkte till skogstorp och såg linus gräva utanför hans hus så vi pratade lite med honom.
Kommer nog dra dit senare ikväll.
Påtal om ikväll så kommer olivia hit ocksån
alla kommer åå sova här.
GUUULD det kommer bli!♥
har köpt nytt löshår också
så ska snart fixa det och mitt egna hår.
lägger kanske in bild.

puuuuuusssssssssssssssssssssssssssss
från frida till er!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0