godmorgon

kförsta inlägget som jag gör på morgonen när det är skola tror jag.
men det är väl bra?.
Satte alarmet på 6;00 idag,för att jag inte ville stressa som jag alltid får göra.
så nu är jag helt klar.Och det känns jävligt skönt.
sitter och kollar på tv och käkar min ''frukost''
Jag vet att frukost är det viktigaste målet på hela dagen.
men jag orkar verkligen inte göra i ordning nåt och sen
så tycker jag inte det är så gott heller.
gillar ni frukost?

mee right know;






dock inte så bra bild,men min outfit idag är;

Strumpbyxor - ginatricot
svart baslinne - ginatricot
en grå tjock/Mys tröja - cubus







Kommentarer
Postat av: frida

sv; ahahah nej förlåt :( nu har jag ändrat! <3

2010-09-08 @ 10:56:25
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0