hm,trött?

GODMORGON
fast jag har ju vart uppe ett tag,gick upp vid halv 12 och åkte och tränade medans frida och olivia låg kvar i min
säng och kollade film,när jag kom hem så åt vi toast och sen så duschade jag.
hm... nu ska vi
typ fixa oss och sen ska
vi väl hitta på nåt kanske gå ut?
skit fint väder ju.
skola i morgon,börjar halv 10 tror jag.
och olivia sover här.
frida ska väl åka hem senare ikväll.
-
idag ska ju valet vara.
nästa gång det är val får jag rösta också!!!
jag ska kolla på hela programmet,och jag ska
se vem som vinner också.
och jag tror att det blir moderaterna faktiskt.
socialdemokraterna har tappat massor av
väljare för att Mona Sahlin vart partiledare.
seeeeeyaahhhhhhh!




bilder från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0