ingen förstår mig.

nu är det såhär,
att när man har haft känslor för någon,går dom inte över på en minut.
utan det tar ett tag.
och när den killen har hållt på med 1 kompis och
håller på men en ny nu kompis till mig nu.
så börjar blir man ganska så arg/besviken.
man trodde inte att killen va en sån person.
men man hade fel.Och man säger saker som man inte
menar.sen när det kommer ut till killen så blir allt så jävla fel.
och alla tror man är psyk.
ingen förstår mig!
det är det som är problemet ingen förstår vilka känslor jag hade för honom 
INGEN så sluta och tro det och låt mig bli arg om jag blir det.
och om ''killen'' läser detta så fattar du hur jag känner!
och sara,jag är inte arg på dig.
ALLTING BLIR SÅ JÄVLA FEL HELA TIDEN!

det va allt för mig
hejdå



Kommentarer
Postat av: frida

Gumman jag förstår dig, jag säger inte bara det utan jag gör det. Jag vet hur du känner, och den känslan är förjävlig. Man tror man kan lita på sina vänner men det kan man inte, och killar är skit! Loveu !<3

2010-09-15 @ 16:06:10
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; Okej! :)

2010-09-15 @ 17:58:10
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0