någon som sa kumlamarken?

hej?
Har precis käkat lite marknads godis,och nu ska vi snart ut tror jag.
Va ju marken idag,skolan skulle sälja lite random ''fika'' haha
fyfan va pinsamt det va.
Jag dog,men man måste ju bjuda på sig själv?
Frida kom hit förut och gick med oss nu ska hon hämta filla tror jag och sen så
går vi ut och träffar någon.
I morgon ska ja och olivia till göteborg som sagt.
kommer bli massor av bilder,så ni har nåt att se
fram emot.
Har lite bilder sen idag.
så det är det ni får just nu.
men uppdaterar senare!
puss!
ye det är höst igen.
coca colaaaaa!♥
hittade en video på frida,när hon ''lär'' sig sexualkunskap i min skola.
helgen va bäst med henne!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0