ny...sprayad?

jaoooooo
nu har man sprayat sig själv med brun utan sol,(sara hjälpte också) och så har hon smörjt in sig.Kom typ nyss in ifrån att ha vart ute och träffat lite folk,va först vid fritidsgården och träffad tilda med fler i typ 10 min och sen kom viktor.Vi gick hem till honom och kollade nån film,bra va den iallafall.Sen cykla vi till Maxi och köpte en varsin cocacola ZERO.Sen drog vi till pump där emil,Linnéa,rebecca,olivia va.Inte den olivia ni tänker på.och nu sitter vi här ny sprayade/smörjda och det luktar inte lite brun utan sol här.imorgon blir det att gå upp vid 11;00 och sen fixa lite stuff tills på lördag och sen åka på ''pepp'' träningen,jag och sara åker och tävlar på lördag i degerfors TAGGA!!!.
Är förresten 7e mästare i sverige i våran klass,det visste ni inte va?;)
-
Nu blir det nog att sätta på någon film och dricka min cocacola!♥
JAG TROR JAG ÄR BEROENE BTW.
herå
min älskling på bild♥
älskar dig!



Kommentarer
Postat av: elvira

du klagar på att hon använder BUS & att de ser förjävligt ut;)

2010-09-24 @ 01:16:12
URL: http://elvirasuljicic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0