ont i halsen?

hejsansvejsan,
förlååååååååt för jag inte uppdaterade igår kväll men vi drog iallafall till linus med blaxmo som sagt,
och när vi skulle åka hem så fick blaxmo punka på sin moppe,så vi fick fixa skjuss hem.
Lite jobbigt va det,men det funkade.
Vi kom hem vid 00;40 kanske.
Vaknade Vid 11;00 och nu så har jag nyss duschat.
Blir att dra till pickaboo och köpa godis och lite sånt.
och sen så åker jag och frida ut och käkar godis.
OCH JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I HALSEEEEEEEN
ni ska bara veta,fick det igår och nu har jag det hela tiden,
så får äta några speciella halstabletter.
GUUULD fast nääeh.
men nu ska jag och frida fixa oss och sen så blir det pickaboo som sagt.
herå!♥
ja och frida igår!♥
loveu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0