saknaaaaaaat meejjjjj?

jag ägeeeeer på att blogga,bara att erkänna lixom?
anyway,HITTAR INTE MIN FU**ING SLADD TILL MOBILEN!
och jag har ju skit många fiiina bilder ifrån tävlingen känns inte ok.Så måste hitta den fyfaaaaaan.
så jag fick lite bloggtorka i några dagar så ska berätta ALLT som hänt dom senaste dagarna.
Lördag:
Dansade och kom 2a! så jävla stolt är jag,och nu är jag uppe i silver.Det innebär att man kommer upp i en högre klass.
det finns brons,silver,guld,star och Superstar och sen efter man har kommit upp till det så ska man kvala sig in till champion.Och man måste få ''prickar'' för att komma upp till alla dom.Och man va tvungen att få två prickar upp till silver.
och då kom jag 2a och fick min sista prick som jag har väntat på såååååååååå länge!!!!!!!
LOVE

Söndag:
Vaknade vid 11;30 satt och kollade på tv och chillade,sen åkte jag till marieberg men mami och köpte grejjor till min nya dans outfit.Som jag ska ha tills jag syr nya och fina kläder.
Måndag:
skulle igenligen vara i skolan vid 09;25 men jag skulle till tandläkaren vid 1O;30 så jag fick sov morgon och åkte till skolan efter tandläkar besöket.lagade min tandställning som gick sönder dagen efter jag spänt den.
typiskt mig,är jätte klantig.
efter skolan åkte jag till marieberg med mami och kajsa,skulle köpa det sista till dansen.Och kolla på skor.
Hittade ett par kilklackar som jag såååå gärna ville ha,men jag köpte dom aldrig orkade inte för att dom hade
inte rätt storlek.Sen va jag bara hemma och kollade på tv.
Tisdag:
skola,och sen så åkte jag hem med sara till mig,och sen så tog vi en 10 minutare på tantbrun med elvira.
måste ju vara brun till tävlingen i helgen.Ska btw spruta mig själv med brun utan sol också.
hann med jätte mycket igår,städade mitt rum,solade,gick till bibloteket,hämtade min hund gudars asså!
hihihiihhhihihihihihihhihi i know you love me
-
Nu sitter jag med min sport dricka och kollar på tv.Ska snart åka och dansa med sarriiiiiiiii och sen så blir det duscha och kolla lite på engelska läxan,har ju prov på fredag.Känns som om vi har mycket prov just nu.
eller vaddå känns vi HAR det.Men måste verkligen ta tag i alla läxor nu.

SKA HITTA MIN SLADD TILLS PÅ LÖRDAG OCKSÅ!
HeRå



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah you know I love you

2010-09-29 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0