sjuuuuuk

tjenare
ja ni ser rätt,jag uppdaterar!!!!!!!!
förjävla coolt asså.
Jag har en andledning till varför jag
inte uppdaterat så värst mycket.
jag är sjuk,OLIVIA????
har precis duschat och tagit av mig
ansiktsmasken.
det va jävligt skönt.

-
IALLAFALL
efter jagt uppdaterade i fredags så tträffade vi wille och viktor.
träffade på lite folk och snackade med dom också.
efter det åkte vi hem till olivia och skulle igenligen sova där
allihopa men jag mådde piss så jag åkte hem och sov istället.
Och nu har jag vart sjuk alla dagar den här veckan.
jag har bara suttit och kollat på tv.
fyfan va boring.
men nu så ska jag börja uppdatera på riktigt!!!!!!!!!!!
Jag lovar!
-
Nu ska jag ladda ner good luck chuck och sen så ska jag dricka min
kära cocacola light
och skola i morgon också.
mumsssssss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0