skogstorp?

tjotjatje,
sitter vid bordet i köket och ska snart äta en risifrutti,tycker inte det är så gott men jag äter det iallafall,
man måste ju äta nåt till frukost right? ´
-
Pratade precis med elvira i telefon,hon kommer hit snart och sen vid 09;10 drar vi till skogstorp och kollar på någon teater.GUUUULD fast näeh! men man slipper ju skolan så;) sén efter skolan vet jag inte vad som händer.
olivia?sara?elvira? who knows inte jag iallafall.Men i morgon är det ju FREEDAAAAG och då blir det ''pepp'' träning igen och sen tävling på lördag.

och jag har fortfarande inte hittat min sladd?Någon som vet vart den kan vara?;D

NU SKA JA ÄTA MIN ''GODA'' FRUKOST
herrå!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0