DAMP!

ASSÅÅÅ FÅR DAMP PÅ DET HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
tjooo btw,
skola idag som vanligt,va håltimme drog och åt pizza som ni vet.
Sen efter skolan åkte jag och elvira till marieberg och kollade
prao plats,men hittade ingen!
LITE JOBBIGT!
men vi får väl hitta på nåt i örebro istället.
iallafall,på marieberg åt vi mc donalds och sen
när jag kom hem åt jag kebabbrulle känns inte så bra.
ska lägga mig ner på golvet och göra situps NU!
skola i morgon och sen dans,känns att ja behöver träna efter
den här dagen.
pusssssssss!♥
känner så här just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; ja, sånt är klurigt ibland! Hoppas det går bra till slut! :) Så du bor alltså i örebro? ^^

kram

2010-09-14 @ 21:42:29
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; okej :) jag bor i nora om du vet vart det ligger? ligger ju utanför örebro ungefär :)

2010-09-14 @ 21:51:19
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0